dnes je 29.4.2024

Zvládáme Google Analytics - 4. částZáznamGarance

24.11.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:29:58

Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve čtvrté části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže,…

Přístupné pro: předplatitele

Zvládáme Google Analytics - 3. částZáznamGarance

17.11.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:29:11

Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve třetí části videokurzu Vám Jan Polzer ukáže, jak…

Přístupné pro: předplatitele

Zvládáme Google Analytics - 2. částZáznamGarance

11.11.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:30:20

Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. Ve druhé části videokurzu Vás Jan Polzer seznámí s…

Přístupné pro: předplatitele

Zvládáme Google Analytics - 1. částZáznamGarance

5.11.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:31:30

Chcete vědět více o návštěvnících vašich stránek? Potřebujete vědět, jak úspěšný je váš webový obsah? Standardem, jenž umožňuje sledovat, analyzovat a vyhodnocovat webové metriky, je nástroj Google Analytics. S Janem Polzerem si tento nástroj osvojíte během…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače - Závěrečná zkouškaZáznamGarance

2.10.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:00:11

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 6. část - Hledání a návrhy klíčových slovZáznamGarance

22.9.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:25:11

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V šesté části vzdělávacího video kurzu projdete…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 5. část - Nástroje pro kontrolu webuZáznamGarance

15.9.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:34:05

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V páté části vzdělávacího video kurzu projdete…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 4. část - Google Search ConsoleZáznamGarance

8.9.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:27:32

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve čtvrté části vzdělávacího video kurzu si spolu…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 3. část - Mapy webuZáznamGarance

1.9.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:28:32

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve třetí části vzdělávacího video kurzu vám Jan…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 2. část - Struktura kódu webuZáznamGarance

25.8.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:26:18

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. Ve druhé části vzdělávacího video kurzu vás Jan…

Přístupné pro: předplatitele

SEO a nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače: 1. část - Základy SEOZáznamGarance

18.8.2015, Jan Polzer, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:27:27

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je soubor postupů a technik, jejichž cílem je zlepšit pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Patří tak mezi nezbytné ingredience úspěšného podnikání na internetu. V první části vzdělávacího video kurzu vám Jan…

Přístupné pro: předplatitele

Publikujeme elektronické knihy EPUB - 3. částZáznamGarance

28.7.2015, Ing. Milan Vilímek, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:31:53

S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. Ve třetí části se naučíte e-knihy exportovat a…

Přístupné pro: předplatitele

Publikujeme elektronické knihy EPUB - 2. částZáznamGarance

21.7.2015, Ing. Milan Vilímek, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:51:27

S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. Ve druhé části se seznámíte s některými…

Přístupné pro: předplatitele

Publikujeme elektronické knihy EPUB - 1. částZáznamGarance

14.7.2015, Ing. Milan Vilímek, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:39:21

S rozmachem elektronických čteček, chytrých telefonů a tabletů vzniká potřeba optimalizovat pro tyto platformy obsah. Milan Vilímek Vás uvede do problematiky elektronických knih a techniky jejich publikování. V první části se dovíte, co je to e-kniha, jaká má…

Přístupné pro: předplatitele

Produkujeme videa pro YouTubeZáznam

1.10.2013, Tomáš Vacín, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:53:09

Nahrát firemní video na populární server YouTube není nic složitého. Možná ale nevíte, jak se to přesně s vlastnictvím práv či jak publikovat klipy delší než 15 minut. Tomáš Vacín Vám ukáže nejen to. Předvede, jak videa na YouTube poslat z webové kamery nebo…

Přístupné pro: předplatitele

Grafický editor GimpZáznam

1.6.2013, Mgr. Jakub Velecký, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:04:13

GIMP (GNU Image Manipulation Program) je editor obrázků, jenž si svou popularitu vydobyl jako bezplatná alternativa k pokročilým a nákladným programům pro úpravu grafiky. Jakub Velecký Vás provede rozhraním a ovládáním programu. Předvede Vám jeho základní…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 9. lekce - Google Analytics - 2. částGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Další on-line marketingové nástrojeGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Určení cílůGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

V nastavení profilu nás nyní bude zajímat část Conversion Goals and Funnel. Zde si můžete zvolit až čtyři různé cíle (Goals) a cestu, která k nim vede, tzv. trychtýř (Funnel). K uskutečnění konverze, třeba objednání zboží, se na vašem webu zákazníci…

Přístupné pro: předplatitele

Duplicitní URLGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Aby nám na adresách s parametry nevznikal duplicitní obsah totožný s adresami bez parametrů, je dobré využít možností nastavení souboru robots.txt, kterým se řídí vyhledávací roboti při indexování…

Přístupné pro: předplatitele

Jak na e-mailovou reklamní kampaňGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Předchozími úpravami jsme ale stále nevyřešili ten největší problém – rozumné sledování e-mailových kampaní. Řešení lze najít více, ukažme si jedno z nich. Ideální by bylo, kdyby odkaz v e-mailu mohl vypadat třeba…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 8. lekce - Google AnalyticsGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Google AnalyticsGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Tématem dnešní lekce bude Google Analytics. Je to bezplatná aplikace, která vám umožní získat mnoho užitečných informací o návštěvnících vašich webových stránek. V této lekci se postupně seznámíme se základními kroky, jež je třeba provést, abyste mohli…

Přístupné pro: předplatitele

První kroky s nástrojemGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Po přihlášení vás aplikace požádá o vyplnění základních údajů o vašich stránkách.

Přístupné pro: předplatitele

Tvorba zpětných odkazůGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Zpětné odkazy se dají získávat různě. Nejlepší je, pokud na váš web odkáže někdo sám od sebe. To se většinou nestává, protože lidé odkazují jen na zajímavé stránky. Pokud se váš web velmi zajímavým stane, možná na vás začnou ostatní…

Přístupné pro: předplatitele

Měření subdoménGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Pokud chcete v rámci jednoho profilu měřit několik subdomén (např.http://neco.example.com), je třeba do kódu ga.js, jejž vkládáte do stránek v rámci oné subdomény, vložit jeden řádek navíc, třeba hned za první řádku s vaším Google Analytics…

Přístupné pro: předplatitele

Blogy, diskusní fóra, encyklopedie, sociální záložkováníGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Slovo blog vzniklo zkrácením slova weblog čili webový záznamník. Jedná se o více či méně pravidelné zveřejňování příspěvků na určité stránce. Nejčastější jsou profesní a zájmové blogy, kolem nichž se vytváří komunita lidí se společnými…

Přístupné pro: předplatitele

Sledování reklamních kampaníGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Pokud propagujete web na internetu prostřednictvím reklamních kampaní, je jistě dobré vědět, kolik návštěvníků vám získaly, případně jakou část z nich se následně podařilo konvertovat v zákazníky. Může se jednat prakticky o jakýkoliv druh kampaně, která…

Přístupné pro: předplatitele

Měření hodnoty konverzíGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Od měření konverzí, které jsme probrali v minulé lekci, je jen krůček ke sledování zisku, jenž vám z nich plyne. O tom, jak toho v systému Google Analytics dosáhnout, si povíme v této…

Přístupné pro: předplatitele

Nejdůležitější sledované údajeGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Marketing Optimization > Unique Visitor Tracking > Daily Visitors Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > New vs Returning

Přístupné pro: předplatitele

Search Engine Optimization - SEOGarance

16.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

SEO je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu,…

Přístupné pro: předplatitele

Komunikace se zákazníkem a partneryGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Komunikace s okolím je pro podnikatele velmi důležitá. Denně přicházíte do styku se zákazníky, dodavateli, obchodními partnery… ti všichni vás musí vidět přesně tak, jak…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 6. lekce - Grafická identita firmyGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 7. lekce - Komunikace s cílovou skupinouGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

OutsourcingGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Outsourcing znamená uskutečňování činností prostřednictvím jiných subjektů (firem). Metoda outsourcingu se provozuje již od sedmdesátých let dvacátého století a v letech osmdesátých se stala pro mezinárodní koncerny součástí podnikových procesů pro…

Přístupné pro: předplatitele

Firemní logoGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Logo je grafický symbol, který firma používá pro označení svých výrobků, a logotyp je standardizovaný a stylizovaný způsob, jakým je napsáno jméno dané společnosti (tedy to, co je v běžné řeči zpravidla označováno jako logo). Pokud se v tomto textu…

Přístupné pro: předplatitele

Vizitka je vaší „vizitkou“Garance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Vizitka je vaším základním marketingovým nástrojem. Často o vás a vaší firmě řekne potenciálnímu zákazníkovi více, než si sami přejete.

Přístupné pro: předplatitele

Firemní katalog a prezentaceGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Firemní prezentace a katalog výrobků jsou významným marketingovým nástrojem. Díky nim můžete snadno na jednom místě říci o své firmě vše podstatné, ale také nevědomky ukázat své slabé…

Přístupné pro: předplatitele

Cílová skupinaGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Již několikrát jsem se zmiňoval o tom, že reklama a další odvětví marketingu se zaměří na cílovou skupinu. Tomuto tématu budeme věnovat část…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: Prověření znalostí ze 7. lekceGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Jak přemýšlejí vaši zákazníciGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Lidé chtějí být utvrzováni v tom, že je jejich pohled na svět správný, a vybírají si výrobky, které do jejich světonázoru zapadají. Ostatní informace a produkty ignorují, nebo se nechají dlouho a pracně přesvědčovat, což si malá firma nemůže…

Přístupné pro: předplatitele

Kam návštěvníci klikajíGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

To největší poznání, jehož může majitel webu dosáhnout, je, když se dozví, jak se na jeho webu skutečně chovají desítky, stovky či tisíce návštěvníků, kteří web navštívili. Je možné, že na začátku budete hodně rozčarováni tím, jak se lidé na vašem webu…

Přístupné pro: předplatitele

Grafická identita firmyGarance

8.8.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Jednotná grafická identita je poměrně silný marketingový nástroj, který vaší cílové skupině ulehčí rozpoznání vaší firmy v záplavě konkurence na trhu. Stejně tak pomůže zvýšit vaši důvěryhodnost a profesionalitu v očích zákazníků. Pomůže vám totiž při…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 3. lekce - Optimalizace webových stránekGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Základní chyby při tvorbě webových stránekGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Zpočátku se zdálo, že je tvorba webových stránek jednoduchou a levnou záležitostí, ale postupem času se zjistilo, že tomu tak úplně není. I když po technické stránce vytvořit webovou stránku je relativně snadné, tajemství úspěšných webových stránek je v…

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 1. lekce - Úvod do internetového marketinguGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

On-line kurz internetového marketingu: 2. lekce - Marketingový výzkum a reklama na internetuGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: předplatitele

Marketingová komunikace na internetuGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Marketingová komunikace na internetu může směřovat k zákazníkovi, nebo od zákazníka. Ve směru k zákazníkovi má tyto cíle:

Přístupné pro: předplatitele

Vývoj a životní cyklus výrobkuGarance

7.7.2011, Ing. Marek Laurenčík, Zdroj: Verlag Dashöfer

Než začneme vyrábět a nabízet na svých stránkách nějaký výrobek nebo produkt, měli bychom znát proces vývoje, kterým by měl projít, a co by mělo jeho prodeji…

Přístupné pro: předplatitele
Nahrávám...
Nahrávám...